Nabór na Brokerów innowacji
Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej w związku z realizacją projektu pt. „Bon na innowacje – wsparcie przedsiębiorstw MŚP w zakresie badań, rozwoju i wdrożeń” w ramach Działania 1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, ogłasza nabór otwarty na Brokerów innowacji.
Brokerami innowacji mogą zostać:
- Osoby fizyczne:
- posiadające wykształcenie wyższe, działające w środowisku akademickim uczelni,
- posiadające
aktualną wiedzę o potencjale naukowo – badawczym instytucji mogących świadczyć
Usługi w ramach Regionalnego bonu na innowacje,
a także doświadczenie w obszarze transferu wiedzy i technologii
czy komercjalizacji badań.
- Instytucje Otoczenia Biznesu (definicja IOB w Regulaminie Brokera innowacji)
- posiadające
doświadczenie w świadczeniu usług na rzecz MŚP,
w przeciągu co najmniej trzech ostatnich lat, liczonych od daty rozpoczęcia naboru na Brokera innowacji, - będące w stanie wykazać realizację co najmniej 5 usług w obszarze transferu wiedzy i technologii czy komercjalizacji badań, w przeciągu co najmniej trzech ostatnich lat, liczonych od daty rozpoczęcia naboru na Brokera innowacji.
Zakres usług świadczonych przez brokera innowacji:
- Kompleksowa pomoc przy wyborze Wykonawcy Usługi dla danego Wnioskodawcy. Rozumie się przez to min. wskazanie jednostek naukowo – badawczych o odpowiednim potencjale do realizacji Usługi, a także pomoc w dopełnieniu procedury wyboru Wykonawcy.
- Wsparcie w kontaktach z jednostkami naukowo-badawczymi, uczelniami, parkami naukowo – technologicznymi (potencjalni Wykonawcy). Stworzenie odpowiedniej płaszczyzny do kontaktów między Wykonawcą Usługi a Wnioskodawcą, organizacja spotkań, uczestnictwo w tych spotkaniach.
- Doradztwo i wsparcie w procesie transferu wiedzy i technologii do MŚP.
- Nadzorowanie
wszystkich etapów przebiegu realizacji Usługi świadczonej
przez Wykonawcę, pomoc w procesie realizacji Bonu na innowacje.
- Wsparcie w rozliczeniu Usługi.
- Sporządzenie szczegółowego raportu końcowego (zgodnie ze wzorem przygotowanym przez Operatora stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu Brokera innowacji), podsumowującego przebieg oraz efekty pracy Brokera innowacji.
- Broker
innowacji będący osobą fizyczną
(nie dotyczy IOB) jest zobowiązany
do wypełniania karty czasu pracy (na wzorze przygotowanym przez Operatora). Karta czasu pracy musi być zdana razem z raportem końcowym Brokera innowacji.
WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE NABORU NA BROKERÓW INNOWACJI ORAZ ZAKRES
ICH ZADAŃ OKREŚLA REGULAMIN BROKERA INNOWACJI DO POBRANIA PONIŻEJ
Zgłoszeń należy dokonywać po zapoznaniu się z Regulaminem Brokera Innowacji poprzez formularze zgłoszeniowe dostępne poniżej:
Zał. 1 – formularz zgłoszeniowy dla osób fizycznych
Zał. 2 – formularz zgłoszeniowy dla Instytucji Otoczenia Biznesu
Dodatkowo należy dołączyć:
Zał. 5 – oświadczenie o niekaralności karą dostępu do środków publicznych
Zał. 6 – oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
Osoby fizyczne są zobowiązane do dołączenia CV potwierdzającego informacje zawarte w formularzu zgłoszeniowym.
Wypełniony i podpisany formularz i oświadczenia (skan) należy przesłać do dnia 30.10.2020 do godz. 15.00 na adres e-mail: m.przadka@opzl.pl wpisując w temacie wiadomości: zgłoszenie: „Broker innowacji” lub dostarczyć inną drogą do biura OPZL przy ul. Reja 6, 65-076 Zielona Góra.
W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
Maciej Prządka, e-mail: m.przadka@opzl.pl, tel. 533 322 619
PLIKI DO POBRANIA (kliknij, by pobrać):